
angefasst. Man hat auch gefragt, wer geht noch weiter in die Religionsstunde? Da warn in meinem Jahrgang noch mehr als die Hälfte, die noch in den Religionsunterricht gegangen sind. Aber durch die Veranstaltungen ist man dann der Religion immer mehr entrückt, und nach dem 1. Jahrgang ist keiner mehr in den Religionsunterricht gegangen.
Es hat fast keine anderen Filme gegebn als Heimat- und Propagandafilme. Nach 38 hats ein paar sehr tendenziöse Filme gegebn, an den einen kann ich mich erinnern, der hat geheißn "Jud Süß", das war so etwas Entsetzliches, sag ich Ihnen, das war so etwas Fürchterliches, dass man so etwas zeigt, also heute so einen Film zu zeign, wäre ein Verbrechn. Der "Jud Süß", da wurdn verschiedene Juden gezeigt, er ist aus Deutschland gekommen, was die getriebn habn, wie die die Tiere geschlachtet habn, wie sie mit den Menschen umgegangen sind usw., das war schon sehr tendenziös, so ein Film ist Gift, nach meinem Empfindn.
Nas (bodoče učitelje), ki smo prišli iz samostanske šole, so bolj strogo prijeli. Vprašali so tudi, kdo bo še naprej hodil k verouku. V mojem letniku jih je bilo več kot polovica takih. Ampak zaradi prireditev smo se od vere vedno bolj oddaljevali in po prvem letniku k verouku nihče ni več hodil.
Skoraj nobenih drugih filmov ni bilo kot domovinski in propagandistični. Po letu
1938 je bilo nekaj zelo pristranskih filmov. Enega se spomnim. Ta se je imenoval Žid Süss. Film je bil nekaj groznega, vam pravim, strašnega, da so kaj takega
prikazovali. Če bi danes kazali tak film, bi šteli to za zločin. V tem nemškem filmu
so bili prikazani razni Židje. Kaj so počenjali, kako so klali živali, kako so ravnali
z ljudmi itd., to je bilo zelo tendenciozno prikazano! Po mojem mnenju je tak film
pravi strup.